zaterdag 15 oktober 2011

Tangerine dream and golden dream

tangerine dream - conditioner
golden dream oil 
Ik heb deze producten gewonnen op de site : http://rapunzelsdaughters.tumblr.com/.
De producten zelf kan je bestellen op de site: http://www.etsy.com/shop/SimpleOrganicBeauty

De conditioner is niet enkel een conditioner maar ook een shampoo. Daarnaast kan je kiezen om je haren te spoelen of de conditioner er gewoon in te laten. Je kan het gewoon makkelijk in je handen pompen, dankzij het (jawel) pompje! Zeer gebruiksvriendelijk. Het is niet nodig om je haar eerst te wassen met shampoo, ik heb dit echter wel gedaan, om mijn kleur te beschermen. Verdeel de conditioner op je schedel en masseer deze, laat hem 5 minuten rusten. Daarna was je je haren en verdeel je opnieuw conditioner  over je haren. Ik heb hem 30 minuten laten intrekken. Met plastic folie over men hoofd en een warme handdoek.
Ik heb gekozen om de conditioner gewoon uit te spoelen.
Het product heeft een zeer aangename geur, het ruikt naar sinaasappel. De geur blijft ook na het spoelen nog lang hangen!

Daarnaast is er nog de olie. Deze kan gebruikt worden als haarolie, maar ook voor je lichaam en voor in het bad.
De olie heeft ook diezelfde aangename geur, appelsientjes en vanille!

Het resultaat na vandaag: zacht, glanzend haar!
Ik ben er zeer tevreden over!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten