donderdag 13 oktober 2011

Gliss Kur Hair Repair: Shea Cashmere Conditioner!

Mmmm shea butter, dat was het eerste dat in me opkwam toen ik deze flacon zag staan! Shea butter zorgt voor een aangename geur in heel veel beautyproducten.
Ik kwam hem tegen in de Action, dus voor een zachte prijs! Vandaag heb ik hem voor het eerst getest...
Een lichte kokosgeur kwam uit het flesje, de conditioner zelf voelt aangenaam aan. Het is helemaal niet vettig, het verdeelt goed over de haren. Je moet het echter wel 4 minuten laten inwerken. Voor iemand zoals mij geen enkel probleem! De geur is echt aangenaam, ook na het spoelen van mijn haren. Mijn haar ziet er zachter uit, ze is makkelijk doorkambaar en helemaal niet vettig.

Dit product bevat Shea Boter, in bodybuttervorm ideaal tegen een droge huid en huidirritatie.  Sheaboter bevat vitamine A en E. Dit werkt herstellend en zorgt ervoor dat droog haar verleden tijd is.
Daarnaast is ook de "cashmere proteïne" aanwezig. Kasjmier is een wolsoort afkomstig van één of andere geit, zorgt voor zacht haar.

Gliss Kur.... ik ben al langer fan van het merk. Ook dit product bevestigt mijn gevoel! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten