maandag 10 oktober 2011

I love wella pro-series!

Sinds enkele weken ben ik de trotse gebruiker van de wella pro-series. Ik heb zowel de repair shampoo als conditioner. Voor  €5 kan je deze producten (500ml) aanschaffen in de meeste winkels.

Maar doet het product ook wat het beloofd en het moet natuurlijk niet dezelfde schadelijke effecten hebben als andere shampoos op mijn haar....
Blijkbaar niet, na goedkeuring van mijn kapster, die zelf ook de shine-versies gebruikt, ben ik een overtuigd wella-fan!

Het resultaat is bijzonder! Voor zo'n prijs krijg ik zacht, makkelijk doorkambaar haar.
Verwacht je wel niet aan rozengeurtjes en lavendel, nee geen poespasjes bij deze producten. 
Gewoon goede kwaliteit voor weinig geld!

Gebruik deze shampoo in afwisseling met dure professionele producten en je krijgt gezond haar! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten