vrijdag 14 oktober 2011

Lush Mask of Magnaminty!

Dit masker is bedoelt voor de huid intensief en diep te reinigen. Het kan langer bewaard worden dan de verse maskertjes van Lush. Het is ook niet noodzakelijk dat je het in de koelkast bewaard. Ik doe dit echter wel, omdat het dan lekker fris is als ik het gebruik!

De hoofdingrediënten zijn overduidelijk pepermunt en klei. De geur van de pepermunt is overheersend, maar stoort mij niet.
Dankzij deze klei wordt het vuil als het waren uit de poriën getrokken. Dit bevalt me ook zo enorm, na het gebruik voel je je echt "proper"! Daarnaast bevat het masker ook nog gemalen Aduki bonen, bentoniet gel, kaolien, honing, talk, vanille en andere oliën. 


Volgens de website kan je het masker 5-15 minuten laten zitten, maar ik wacht gewoon tot het volledig droog is. Daarna reinig ik mijn gezicht gewoon met lauwwarm water en een washandje.

Het resultaat: een enorm zacht gezicht! Dit is zeker één van mijn favoriete Lush producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten