dinsdag 19 februari 2013

Hema!!!

Nu ben ik al langer fan van Hema, ja ik doe er dan ook al 3 jaar interimjobs... , maar de producten blijven mij soms verbazen.
Vooral de beautyproducten, deze zijn niet alleen dierproefvrij, ze zijn ook zeer goedkoop.

Ik heb onlangs volgende producten geprobeerd : Hema Scrub voor het gezicht en Hema Natural Conditioner (voor het haar natuurlijk).

foto afkomstig van www.ourfavorites.net
foto afkomstig van www.misslipgloss.nl
Deze scrub cream is net perfect voor mijn gezicht. Ik hou niet van die scrubjes die je amper voelt, maar natuurlijk mag het ook niet voelen zoals schuurpapier. De consistentie is ideaal! Naast de prijs natuurlijk. Ik heb hem €2.25 betaald, geen geld voor een degelijke scrub.
Hij is volgens de verpakking geschikt voor alle huidtypen en belooft je een zacht velletje te geven.
Indien je een supergevoelige huid heb, zou ik oppassen , zoals ik aangaf is de korrel namelijk groffer dan van de meeste gezichtsscrubs.
Ik ben fan en ga hem dan ook opnieuw kopen als deze op is.
Pluspuntjes: goedkoop, grove korrel, lekkere geur, proefdiervrij
Minpuntje: als je een gevoelige huid hebt is hij misschien te grof

De conditioner is een ander verhaal. Ik heb zowiezo gevoelig haar , ja het word namelijk geblondeerd.... (opnieuw...i know).
Deze conditioner is een onderdeel vande HEMA NATURAL -lijn, hij is verkrijgbaar voor de zachte prijs van €1.75.  Voor mensen met natuurlijk haar is dit een aanrader, voor mij persoonlijk is hij iets te "gewoon". Mijn veelvuldig gekleurd haar vraagt meer verzorging.
Pluspuntjes: geen siliconen, proefdiervrij, goedkoop, geschikt voor mensen met natuurlijk haar
Minpuntje: niet verzorgend genoeg voor mijn veeleisende lokken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten