zondag 3 februari 2013

Insanity

Dus, na vele uren, minuten , dagen te hebben getraind met nike training plus, ben ik sinds enkele dagen overgeschakeld op "insanity"!
Toegegeven, ik haal de workouts gewoon van youtube ! Nope. I aint gonna spend 60€ when i can have it for free!
De kwaliteit van de filmpjes kan beter, maar ik wil gewoon zweten, dus fuck die kwaliteit!
Dag 1. Twijfel, is dit wel "insane" genoeg. Ik jogde wel 10 km zodus...
Dag 2. Ok, ik voel het, awesome!!! Vol goede moed nog dag 2 en 3 doorlopen!
Dag 4 heb ik overgeslagen, mijn kuiten waren kapot!!!! Mijn. Buik deed pijn!!!

Dag 5 gaat voor morgen zijn, ik ga de volle 60 dagen doorlopen,,vast niet met het effect zoals op tv, maar ik zweet en het duurt maar 30 minuten!!!!
Zweten  & pijn = awesome!

Insanity is dus een goed alternatief voor mijn jogroutine en ntc!


1 opmerking:

  1. heb het toch opgegeven...Altijd hetzelfde dat terug bleef komen; Na 10 dagen heb ik het voor bekeken gehouden. Goed als je geen afwisseling wil, maar geef mij toch maar joggen!

    BeantwoordenVerwijderen