maandag 28 november 2011

Aluminiumkopje

Vandaag heb ik mijn haartjes nog is uitgebreid verwend.
Eerst heb ik ze 2 keer gewassen met Wella Pro Series Repair Shampoo.
Daarna heb ik ze gewoon simpelweg laten drogen aan de lucht. Terwijl heb ik een waterkokertje opgezet en een handdoek in de gootsteen gelegd. Als het water kookte heb ik het over de handdoek gegoten en deze laten uitlekken. Terwijl de handdoek afkoelde heb ik mijn haar verzorgd met een grote toef Wella Pro Series Repair Conditioner. Verdeel een grote hoeveelheid over je haar, daarna wikkel je je hoofd in met aluminiumfolie.
Vervolgens wikkelde ik men hoofd in de handdoek, wat een stoomeffect creĆ«erde.

Ik heb ongeveer 30 minuten rond gelopen met de handdoek op mijn hoofd. Vervolgens heb ik mijn haar heel goed uitgespoeld en het gewoon aan de lucht laten drogen.
Nu heb ik extreem zachte haartjes! Missie geslaagd!

Gebruikte producten:

www.wella.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten