zaterdag 29 oktober 2011

Dry Shampoo Batiste!

Vandaag voor het eerst geprobeerd, wegens geen tijd om mijn haar te wassen en geen zin om te zitten krabben aan men kop tijdens de drukke dag!
Ik sta nogal sceptisch tegenover droogshampoo.
Waarom?
Ik ben terug bruin, de meeste droogshampoo geeft een witachtige resultaat. Ik zou bij wijze van spreken evengoed een bus talkpoeder over men haar kunnen zwieren.
Ten tweede ...jeuk...ik haat krabben in men haardos, het haalt heel men kapsel uit model. En over het gĂȘnante nog maar te zwijgen. Daarnaast geeft het nog een extra "vettig" resultaat als je veel in je haar bezig bent.
Met het idee "oh man, dadelijk kan ik nog men haren wassen...geen tijd....tweestrijd..." heb ik het erop gewaagd.
Dry batiste....wel, belangrijk weetje, je moet van veraf spuiten...zeer belangrijk. Maar toch zie ik daar witte spikkeltjes....ik kam door mijn haren en ze zijn weg!
Mijn hoofdhuid voelt fris! Ja dit is het! Hellllooow festivalsaver! Jij gaat mij nog gelukkige maken op pukkelpop 2012, ik kan het voelen. Ideaal voor tussendoor zoiets!
Toch, niets gaat boven fris gewassen haartjes, ik zal blij zijn als ik ze morgen kan laten schuimen! Maar vandaag is men haar ideaal gebleven!
www.batistehair.com

1 opmerking:

  1. Ik gebruik deze stiekem toch ook regelmatig hoor.. Enja, idd, in sommige gevallen een echte lifesaver!! ;D
    Ik heb al 3 soorten uitgetest en vind ze allen lekker fris ruiken! X
    @JennJ20

    BeantwoordenVerwijderen